Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 3 – gwarancja i rękojmia

Na tym szkoleniu:

  • poznasz aspekty odpowiedzialności serwisu za wady wykonanej usługi oraz sprzedanej części
  • poznasz okres ustawowy i umowny odpowiedzialności za usługę
  • dowiesz się jak skutecznie ograniczać bądź zupełnie wyłączać odpowiedzialność w ramach obowiązujących przepisów prawa
  • poznasz rzeczywiste przykłady właściwego stosowania przepisów prawa do ochrony działalności gospodarczej

Wymagania:

  • to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Plan szkolenia:

  1. Odpowiedzialność serwisu za wady rzeczy sprzedanej
    1. Warunki utrzymania rękojmi
    2. Zleceniodawca – wymogi ustawowe, aby podpis na zleceniu mógł być uznany za ważny
    3. Notatki służbowe
  2. Gwarancja
    1. Przepisy prawa w zakresie gwarancji
    2. Przykład dokumentu gwarancyjnego udzielanego przez serwis samochodowy
    3. Wyłączenie gwarancji
    4. Utrata gwarancji
  3. Regulamin pracy serwisu w przypadku wprowadzenia dokumentu w postaci druku gwarancji
    1. Przykład druku zlecenia gwarancyjnego; konieczne zapisy
  4. Rękojmia
    1. Rękojmia za wady fizyczne
    2. Rękojmia za wady prawne
    3. Przykładowe interpretacje sądowe
      1. Wyłączenie, ograniczenie i rozszerzenie rękojmi
      2. Roszczenia z tytułu rękojmi
      3. Terminy z tytułu rękojmi
      4. Prawa kupującego z tytułu rękojmi (wady fizyczne)
      5. Rozpatrywanie roszczeń z tytułu rękojmi

Szczegóły szkolenia

Data: 22 maja 2020

Miejsce: online

Organizator: Ravenol Polska

Osoba kontaktowa: Patrycja Rzoska

Telefon: 690072440

Cena (netto): 259 zł

Cena dla sieci (netto):

Zamknij menu