Budowa i diagnostyka systemu Common Rail cz. 3 – układy Delphi i Bosch w silnikach Euro 5/Euro 6
Na tym szkoleniu:
- poznasz budowę i zasadę działania układów Common Rail firmy Delphi i Bosch stosowanych w samochodach z silnikami Euro 5 i Euro 6
- poznasz konfigurację nowoczesnych układów paliwowych oraz możliwości ich diagnozowania
- nauczysz się jak postępować w przypadku usterek najnowszej generacji układów CR
- poznasz zastosowanie wielu praktycznych metod diagnostyki
- zapoznasz się z możliwością wykorzystania narzędzi i przyrządów specjalistycznych
Wymagania:
- to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań
Plan szkolenia:
- Układy wtryskowe Bosch III i IV generacji (do 2200/2500 bar)
- Budowa pomp CP4S1 i CP4S2
- Układy paliwowe stosowane w silnikach, m.in. BMW, Grupa VW, Volvo, Toyota, Fiat, Iveco, Ford, HMC, Renault
- Typowe usterki, warunki poprawnej pracy i procedury wymiany
- Wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch
- Budowa i zasada działania wtryskiwaczy piezoelektrycznych firmy Bosch
- Typowe usterki, warunki pracy i procedury wymiany
- Metody diagnozowania wtryskiwaczy pod kątem elektrycznym i hydraulicznym
- Wtryskiwacze elektromagnetyczne Bosch szybkiego działania z zaworem krawędziowym
- Budowa i zasada działania
- Typowe usterki, warunki pracy i procedury wymiany
- Metody diagnozowania wtryskiwaczy pod kątem elektrycznym i hydraulicznym
- Układy wtryskowe firmy Delphi III generacji (do 2200 bar)
- Omówienie działania i budowy układów zasilania wyposażonych w pompy typu DFP3 i DFP6 stosowanych w samochodach osobowych
- Omówienie procedur diagnostycznych oraz instrukcji demontażu i montażu
- Wtryskiwacze elektromagnetyczne Delphi II i III generacji
- Omówienie zasady działania, procedur kodowania i adaptacji wtryskiwaczy
- Omówienie nowych funkcji kodu wtryskiwacza C3I i procedur naprawy
- Omówienie typowych usterek oraz problemów z uruchomieniem i odpowietrzaniem systemów Delphi
- Funkcje adaptacyjne w systemach Common Rail
- Kalibracja dawki zerowej wtryskiwacza w układach CR różnych producentów
- Kalibracja dawki minimalnej biegu jałowego z użyciem czujnika obrotów i czujnika spalania stukowego
- Kalibracja z użyciem kodu wtryskiwacza
- Adaptacja funkcji regulacji ciśnienia w różnych systemach sterowania układów CR
Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej zależnie od zainteresowania poszczególnymi punktami agendy szkoleniowej.
Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).
Szczegóły szkolenia
Data: 29 lipca 2020
Miejsce: Radom
Organizator: Ravenol Polska
Osoba kontaktowa: Patrycja Rzoska
Telefon: 690072440
Cena (netto): 300 zł
Cena dla sieci (netto):